Ledigdag vs Jobb!

O där vann såklart lediga dagen...

Vi var lediga ihop jag o Veysel igår, han sov till 11:20 o jag gick upp vid 9:00 o kokade en kopp kaffe, tände massa ljus o la mig med filten framför Nyhetsmorgon. Utanför pissregna det så det var ok att göra så!!

Det blev en mysig dag på Ikea, med lunch o fika där, en sväng på Rusta och sedan hemma blev det tacos i soffan. 

Idag har jag öppnat på Maxi, 7-15 jobbar man då. Jättepepp!!! Hade dock ett givande samtal med min chef och nästa vecka skall jag äääntligen få lära mig förbutiken (även kallad spelhörnan!) och det skall bli så jäkla roligt!!!
Det, och att Veysel gått färdigt SFIn firade vi med kärleksmums o kaffe när jag kom från jobbet. 


Nu ligger jag dock nerbäddad i soffan med strumpor, tjockaste joggingbrallorna, hoodie, filt o täcke o fryser som en griis! Förkyld som bara den...Not fun!

I morgon- looongday 11:30-21:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0