Morgon-ångest

Jag vet att det är ur-töntigt för det bara är 1 vecka o 2 dagar i från honom men jag räknar ner dagarna konstat i huvudet och jag fick ont i magen när jag i morse vaknade o tänkte "onsdag, torsdag o fredag"...3 dagar kvar, egentligen inte ens det för vi båda jobbar 10-20 pass i princip o jag vet när vi skall hinna ses. Tack o lov för gårdagen, Ullareds trippen och sedan konstant mys o nada inplanerat från det vi kom hem tills dess vi gick o la oss, och jag fick somna på hans bröstkorg innan han började snarka hehe.

Vi har inte varit ifrån varandra sedan februari (tror jag?) och det är väl egentligen välbehövligt att komma ifrån varandra en stund o låta oss längta efter varandra lite, men neeej jag ser inte fram emot att somna ensam, vakna ensam, äta ensam o sitta ensam o titta på tv- ser inte fram emot det alls. Nu har jag bullat upp med jobb, så från och med idag jobbar jag tis 29/10- lördag 9/11, sedan är jag ledig 10/11 och 11/11 är det min tur att flyga flygplan o ner till min skatt :)

Just nu har vi planerat att stanna 2 dagar i Side/Manavgat, jag landar 22:45 11/11 o den natten sover vi nog på hotell beroende på vart Veysels bästakompis bor och 2 nätter skall jag bo hos Louise och Kadir o deras lilla plutt Adem- det skall bli UNDERBART att få tillbringa riktig avslappnad tid med Louise o få lukta på bebus utan tid att passa. Hoppas på bra väder också så vi kanske kan åka in till Side o promenera längs strandpromenaden o besöka butiken osv...Hoppas hoppas!


(Kappan jag fyndade igår!)

Nu blir det duschen innan lunch, innan jobb.
Hoppas inte ni blåser bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0