Panik-känslan.

Insåg precis att fr 2/11- 11/11 kommer jag bo ensam. O tårarna kom på riktigt. Vilken tönt jag är. 1 vecka är ingenting, vi har varit ifrån varandra mega mycket längre än så- men ändååå. Inte sedan i februari...Uschaaa. Sova ensam! På bottenplan...får införskaffa persienner på riktigt nu till vardagsrummet! Nojja.

Veysels kommentar va "sov hos mamma o pappa"...men nej- jag vill ha koll på lägenheten! Så länge vi skaffar persienner nu...till kvällarna. Visserligen jobbar jag alla dagarna o jag skall säga till att jag kan jobba längre o börja tidigare alla dagar den veckan...Jobbkoma delux helt enkelt- då går tiden fort också.

Idag har jag myst i Kungsbacka själv. Först polisen för att skaffa nytt pass- kan va bra när man har en resa inbokad! Sedan en sväng till Kungsmässan där jag tänkte jag skulle hitta lite fint, men det enda jag köpte var en tissa på KappAhl m svarta "skinn-armar" o ficka på bröstet...tissan va i mörklila. Bytte Veysels tissa som jag köpte här om dagen o lunchade i min ensamhet på ESPH...myspys! På vägen hem hämtade jag en bok på Biblioteket- SNACKA OM MODERNISERING!!! Allt skedde via en dator o när jag plippade in mitt personnr kom det upp att jag hade en skuld sedan 2006 att betala på 5:- Haha! Betalade den o fick min bok. "Pojken som kallades det.." Har läst den för 1000 år sedan, o har 2o3an här hemma men hittar inte 1an så jag lånade den.



Sedan blev det Willys o storstäd av lägenheten inför morgondagens middag med fina flickor o lite vin för att celubrera min stora dag på tisdag :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0