U L L A R E D

I morse ställde vi klockan på 06:00 och droooog oss upp ur sängen för att åka till Ullared med världens bästa mamma och lillebror- vi var framme 08:15 och JÄVLAR vad folk det var!!! Vi fick köa ner till den runda lekplatsen, nog för att köön aldrig stod still o vi var inne på 4 minuter...ute igen efter 4 timmar :D

Ex-antal 1000lappar fattigare men HEY vad gör det om 100år? Vi köpte verkligen ALLT till vårt jul-hem och det vi egentligen behöver nu är en julgransfot, thats it. Men jag tror jag skall be Rickard o Madde köpa en på torsdag för jag tänkte inte alls på att en som var formad som en stjärna var så pass billig som den var, skall kolla på Rustas hemsida först. Annars är vi all- set for xmas.

Annars köpte jag en skiiiitsnygg kappa (bild kommer på Insta Amanda), ett mys-set, tshirt, blus och iphone skal...och såklart vanligt tjafs som topz o pads osv. Och just ja- 13 marabou chokladkakor till släkt o vänner in el turko. Det roligaste av allt var att Veysel var helt lyrisk och hade det inte varit så sjuuukt mycket folk hade han nog kunnat handla en j*vla massa mer! Vi skulle ha det, o den, och så kunde vi ställa den tomten o den ljusslingan kunde vi hänga där...haha söta!

Nu har vi precis ätit middag och jag sitter med filten virad om mig o massa ljus tända o inväntar den dära stormen som jag tror o hoppas är överdriven i media.

På lördag åker min prins hem till Turkiet o det känns inte alls kul, men 1vecka o 2 dagar senare är det min tur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0