Wihoo!

 
Vi har skaffat internet i lägenheten! Äntligen säger Veysel. Jag säger blah. Eller det är klart det är bra att ha, men va faen vi har ju telefonerna. Men jag kanske kan komma igång mer med bloggandet...? Troligtvis inte, eftersom jag knappt hinner blogga från mobilen så hur skall jag hinna sätta mig här?

Allt är bra med oss, Veysel jobbar efter mycket om och men kvar på Berså och skall iallafall jobba till 25/10, han har fått jobb på McDonalds i Angered men jag tror inte han kommer tacka ja till det utan jobba kvar hos Berså även ut till december för han gillar dom han jobbar med och han har garanterat en 100% där medans Donken inte kunde ge han något fast alls...Men jag har sagt att han får bestämma själv.

Jag jobbar också, har fått ett bra schema tycker jag, och de ringer ju nästan alltid mig först för o se fall jag kan jobba om jag är ledig...för 2 veckor sedan (tror jag?) jobbade jag 11 dagar på rad utav ren godhet haha! Får så dåligt samvete när jag säger nej för jag vet hur svårt det är att få in dag's personal nu för tiden...Sedan vill jag jobba så mycket jag bara kan nu innan vi åker till Turkiet- yes resan är bokad!

Veysel åker 1 vecka innan mig, 2/11 och jag åker 11/11 för att dels kunna jobba lite i november med men också för att han skall hinna umgås med sin dotter "utan att jag stör". Hans ex gillar inte mig, och jag får inte träffa dottern för henne så då blir det att jag bara drar omkring på dagarna, något som Veysel inte tycker om och inte jag heller egentligen...även om jag saknar min fina vän Louise så har hon ett eget liv o egna planer så jag kan inte ta förgivet att hon kan umgås 24/7...Då slipper vi båda två (jag o V) tänka på mig och jag slipper gå runt o "ha tråkigt"...Sen framförallt kan jag JOBBA!!!! :D  

Idag gjorde jag världens tabbe, vaknade vid 7-tiden utav att jag hade tryck över ögen o kände mig illamående...hej migränen...ringde direkt o sjukanmälde mig, men somnade om på 2 röda efteråt...vaknade vid 10 igen o mådde helt ok-"vanlig huvudvärk" satt kvar i huvvudet men F*CK jag hade ju kunnat jobba...började ju inte förrän 15:00 men jag vet att dom har svårt att få in folk så jag kände att jag skulle vara snäll o ringa så tidigt jag bara kunde...Jaja. Ibland blir det inte som man tänkt sig.


Mamma va ledig idag så vi tog faktiskt en sväng till Ö.B o sedan lunchade vi på IKEA, ja- trots att jag sjukanmält mig...jag hade ju inte migrän längre och man kan ju inte direkt ringa o ångra sig...även om jag faktiskt önskar att man kunde det!

På lördag kommer tjejorna hit o myser lite, firar lilla jag...herregud! 25 år redan...(15/10) Dock tackade jag dumt nog ja till att öppna/stänga cafét på jobbet söndagen så det blir inte världens party här hemma...bara lite mysigt sådär.

Nu skall jag dricka upp min smootie som blev över från frukosten o kanske vika lite tvätt om den torkat sedan igår.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Louise Axelberg

Men sötaste Malin, jag kom in på din blogg nu efter att inte ha läst den sen april när vi hade internet i förra lägenheten och det är KLART jag vill ha dig här 24/7
Och dessutom ännu mer när jag vet att du är så bra med barn, det är bara extra guld värt då :)
Nåja, får jag mer än 24 timmar så är jag grymt nöjd ändå.
Förresten jag frågade Kadir direkt när han kom hem sen om du kunde sova här. Hans svar var typ..varför bara en natt för? HAHA
Så skulle du ångra dig och vill stanna mer så GÖRT!!

Kramis!

2013-10-23 @ 22:23:03
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0