Längtar ihjäl mig


2/5 får vi nyckeln till våran alldeles egna lägenhet. Att det dessutom är en 3a är en bonus som vi gladeligen tar emot. Ord kan inte beskriva känslan- Dotegården blir vårat hak o det känns fantastiskt då det var där mamma o pappa började sitt liv ihop- o nu får även vi! 

Ni vet ju hur jag är galen i inredning och det har inte direkt lugnat ner sig sedan vi fick reda på att vi fick lägenheten. Jag tänker o föreställer mig saker i huvudet konstant o letar inspiration på nätet hela tiden. Dock jobbar ju bara jag, så pengarna är inte något vi har massa av så det får tas pö om pö o eftersom vi ska bo där ett bra tag så gör det ju ingenting- man måste inte fixa allt på en gång. Även om Malins hjärna gärna vill!

Nu ska jag ut i solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0