Solsolsol


Igår var jag nere i butiken o satt i solen o pratade m gamla chefen Maria, efter stund kom Louise o hennes fina Adem o vi satt o pratade oss hungriga. Det blev lunch på Aaladin o sedan promenerade jag o Louise m vagnen till stan i solen medansvar Maria va tvungen att gå tillbaka o jobba. 

Vi köpte varsin glass o pratapratapratade...konstigt det där med folk, att man växer o utvecklas o vissa som man älskade förr är mindre älskade nu, medans vissa man älskade lite mindre förr är mer älskade nu. Man antingen växer ifrån eller växer ikapp varandra i livet tror jag.

Idag har jag legat i solen heeeeela dagen (11-16) o sedan gav jag mig ut på Converse jakt- men det slutade med att jag satt hos Sandra på hennes jobb i ungefär 3/4 timmar o pratade. Vi var inte jättenära vänner när jag jobbade här, men nu räknar jag henne som vän o det är skönt att få prata o fråga då jag hatar rykten o antaganden, något som det tyvärr finns gott om här nere. The drama in Side never sleeps!

I morgon kommer V tillbaka o på lördag åker vi hem till hans familj som tycker det är jättekonstigt att jag är här o han där...

Hoppas på sol i morgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0