Thank god for wiifii


Tillbaka i Side med turen på min sida- det står på varje vädersida att vädergudarna skulle gråta idag o att det inte fanns en chans till sol. Förutom på iPhonen, enligt den skulle vi få ha sol hela dagen- o denna gången vann iPhone över yr.no o alla anda sidor jag ständigt uppdaterat sedan igår. Så jag fick som ja ville o åpen som jag är solade jag utan solskyddsfaktor idag, alla andra dagar har jag smörjt mig som en toka!, o nu ligger jag här rödbränd o go- men dom lovar regn i morgon o sen åker vi ju på lördag!

Vi åkte från byn 12:00 o va på hotellet vid 16:30/17:00 igen, Veysel med magont o jag med spänd nacke o huvudvärk efter slumrandet på bussarna. Vi bara mös hela kvällen, åt middag på hotellet o tog en drink till showen i baren o sedan gav vi upp o begav oss in i värmen på rummet  (kvällarna är fortfarande väldigt kalla här nere)...

Som vanligt var det jobbigt att säga hejdå,Veysels mamma grät inget denna gången o det var otroligt skönt men istället lät jag tysta tårar rulla längs kinderna när vi väl va på bussen så hon inte skulle se. Vi gjorde inte så mkt hos hans familj, va inne i stan måndag o tisdag o fixade med papper för hans pappas skull- man får bidrag av staten efter man fyllt 65 så vi ordna allt på måndagen o lämnade in det på tisdagen.

Nu ska jag unna mig en glass igen- jag dör av längtan till måndag då jag får ta tag i Viktväktarna o träning igen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0