Jobb o lite jobb


Det mina vänner ni ser på bilden är ett ATG-kort, ett kort som jag använder för att logga in på spelmaskinen iFörbutiken på jobbet. Woopwoop äntligen har jag varit på upplärning på riktigt! 3 timmar idag,  6 timmar i morgon. Det är sjukt mycket att tänka på men det skall nog gå bra tillslut. En tjej berättade att hon haft upplärning i 2 veckor innan hon var där själv- så jag skall nog inte ge upp ännu.

Veysels redtaurang har stängt hipphapp så han sitter hemma om dagarna o håller på att spy av trisstes!!! Han kan inte inte jobba. Lägenheten i Kungsbacka sket sig så nu har vi från 1/3 ingenstans att bo också...Så just nu känns livet sådär tipptopp! 

Dock har vi bokat, sedan länge, Side 29/3-12/4 och det skall bli magiskt! Hoppas på värme så näsan kan få lite färg!!

Nu ska jag gosa ner mig i Veysels famn o sedan sova, jobb i morgon igen- ledig söndag o då skall vi klippa o klistra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0