Speak up!



Vaknade först vid 6, antar jag för jag valde att inte titta på klockan och vid 9-tiden tittade på klockan o vände på mig igen. Bestämde mig för att inte gå upp idag...Veysels snarkningar stör mig sällan mitt på natten men om jag vant min kropp vid att gå upp vid 6 trots att jag inte behöver och kollar klockan för att sedan somna om så blir jag loco på hans snarkningar och kan omöjligt somna!!! Idag kollade jag som sagt inte, somnade om, vaknade o kollade klockan men bestämde mig för att somna om. Kors i taket- jag sov till 10! Kände mig inte riktigt kry i kroppen och när jag skulle harkla mig så sved det ordentligt i halsen. Försökte kraxa upp rösten men den vägrade hitta ut- förkyld är jag till och från men att inte ha nån röst är inte så optimalt! Ringde jobbet som inte blev så glada men jag hoppas hon förstod!? I övrigt mår jag bra, det är bara rösten som inte håller?




Vi tog en sväng till Orienthuset med pappa och köpte nytt cay till Veysel och annat smått o gott.  När vi kom hem kände vi oss så rastlösa och eftersom min röst inte håller för värst mycket prat tog vi tåget till Göteborg och gick på bio! Mysigt och jättefunktionellt då det känns som man gör nått ihop men ändå inte kan prata!! Haha. Vi såg 12 years of slave o den var otroligt stark men rätt enkel. Vi käkade också på Taras och Veysel var i himlen ett tag där. Fy fan va gott med turkisk mat! 

Igår och idag har jag haft lite bajsdagar med Viktväktarna men i morgon kör vi på igen, har fortfarande inte ballt ur och tryckt i mig kakor o bullar osv men igår åt jag av veckobonusen (man har 32pp och sedan 49 extra vid behov), idag har jag inte ens räknat sen frukost. Har dock inte ätit vröl onyttigt även om jag idag inte har räknat, men jag o V kom fram till att jag måste chocka kroppen ibland.

I morgon skall jag möta moster Linda och köpa material till våra bröllopsinbjudningar!

Nuuuu ska jag sova<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0