Dags igen!


Ja mina vänner, vi är lite av flyttfåglar jag och Veysel. Eller så har vi bara sjukt otur när det gäller lägenhet! Martin som vi hyr av vill ha tillbaka sin lägenhet. Våran älskade lägenhet. Med balkong i solen. Det gör ont i hela mig. Vi älskar denna lägenheten och känner oss som hemma här!!! Allt är perfekt, läget för oss båda,storleken och närheten till mamma&pappa. Men perfect can not last forever :'(

Det är ju tyvärr såhär när man hyr i 2a hand. Men förhoppningsvis har vi en lägenhet i Kungsbacka! Också i fucking 2a hand, men OJ det är min dröm lägenhet. Vindsvåning precis vid torget i Kungsbacka. 100 kvm, men tvättmaskin/torktumlare och diskmaskin. 2,5 rok med sovloft. Jag var där idag och pratade med tjejen och nu skall hon prata med sin hyresvärd om 2a handsuthyrning och vi hoppas på snälla hyresvärdar! 

Håll en tumme eller 2 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0