Finaste älskling


Åh vad jag älskar min blivande man- i fredags var jag som sagt på ultraljud för mina knölar i ljumsken som läkaren på vårdcentralen inte riktigt kunde tyda var det var. Natten till fredag sov jag 0, både av oro och smärta i framförallt högra knöl o när Veysel väl vaknade bröt jag ihop o grät i hans armar av oro och utmattning. Kl 8 var vi iallafall på plats och 10över var vi klara. Ultraljudet konstaterade som jag skrev sist att det är en inflammerad körtel o att den är inte ens 1/2 cm större än en normal körtel, och för att det skall vara alarmerande skall en körtel vara 1 & 1/2 cm "förstor" så det var inget att oroa sig för.

Men i vilket fall som helst så kom min prins hem med en "må bättre present" i form utav mina träningsbyxor från Gina som jag velat ha sedan i november men som varit slut överallt. Han hade gått till Gina för att köpa nånting litet men hade hittat dessa o slagit till! 

#HAPPYGIRL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0