Nattligt inlägg!

Sitter som vanligt i soffan under en filt o kollar tv- filmen är slut om 15 så då tror jag det blir sängen! 

Idag innan jobbet var jag på mammografi eftersom jag har problem med vänster bröstmuskeln. Det ömmar och gör ont och ibland är hela bröstet svullet typ. Det har bara med min muskelinflammation att göra sa läkaren idag- vilket såklart alltid är skönt att få bekräftat. När jag stod där i den mindre smikrande maskinen så la jag märke till att den hade rosa kanter- ljusrosa såklart. Det tyckte jag var jättesött.

Storebror o Olivia hade väntat på mig i fiket på Sahlgrenska och innan vi åkte vidare mot jobbet (blev klar väldigt snabbt) så tog vi en kaffe där. Haha, världens konstigaste fika ställe :))

Jobbelijobb blev det 11:34 (stämplade in 4 minuter för sent eftersom jag var i Göteborg) till 20:00...Ganska seg dag men jag har kommit på ett eget hemligt sätt att dela upp timmarna i mitt huvud o det funkar för att lura mitt psyke iaf Haha!

Hemma i soffan har vi letat lägenheter o mailat runt. Sedan har vi kollat lite bröllopsgrejor- buss/mat/hotell osv osv!

NU ska jag stänga av tv'n o nana- leeeeeedig i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0