Tack mamma!

Idag steg vi upp i ottan, kl 6 steg vi upp och 654 gick bussen till Annedals kyrka. Vi gick iallafall av på den stationen och sedan promenerade vi upp för backen o gjorde ultraljud på mina ljumskar. Hittade 2 knölar i vardera ljumske för ett tag sedan o vårdcentralen kunde inte riktigt urskilja vad det var så idag blev det ultraljud- o ni kan andas ut, mer kanske JAG än ni, det är inget farligt, bara en irriterad körtel.

Vi mös till det o skämde bort oss med hotellfrukost på GrandHotell, stackars Veysel åkte med mig o vi hade jättemysigt innan V gick till jobbet.

Kom hem från stan med båda koftorna på bilden för jag kunde inte välja, hade på riktigt ångest. Nästan. Skulle välja en här hemma men det är OMÖJLIGT. Och tack vare världens bästa mamma får jag behålla bege två :D
TACK MAMICULO <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0