Åh denna lyx!

Igår hände det, semlan blev gjord och jag fick äta detta som jag längtat efter. Definitivt värt varenda poäng som den kostade mig- den var sockerfri o det var det viktigaste för mig! Inne på min 11dag utan tillsatt socker- highfive på det!




Idag har jag ringt runt till vårdcentral & sjukgymnast för att få hjälp med piller för axeln som inte klarar av jobbet utan, lättare sagt än gjort men en tid hos sjukgymnasten blev bokad om 1 vecka & i morgon får jag ringa Vårdcentralen igen o ordna en tid hos en läkare "akut".

Magen känns bättre, har inte ont längre men fortfarande väldig bubblig i maskineriet :) Men vad gör det om 100år? 

Nu ska jag vänta på att Veysel slutar skolan, och sedan ska vi dricka en kaffe. Max 3 koppar om dagen sa läkarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0