Ångesten i vågen


STOLT!!!

Hoppas bara det är sant, tvivlade redan i torsdags o bytte till nytt batteri o vägde om mig mitt i köket när ingen va hemma. Visade tillochmed 0,01 mindre med det nya batteriet- o idag kollade jag bara för jag åt som jag brukar igår- o idag visade det +....Hoppas det beror på vad jag åt igår o inte kunnat gå på toa pgs tabletten jag va tvungen o äta. 

Nej- för er andra så sitter det inte i kg på vågen men när man räknar varenda tugga, när man skriver upp varenda bit du stoppar i munnen är det den bästa känslan i världen när det visar - och det gör det hela värt det och man vill fortsätta räkna- its whats keeps me going!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0