BAM!

SÅ JA!!!

Med marignalen på min sida är jag trots sjukdom nere på min målvikt, eller ja- min målvikt vid starten, idag när appen applåderat mig frågade mig "är du nöjd och vill ändra inställningarna till jämnvikt eller ändra din målvikt" så ändrade jag ju givetvis- men med normal marginal...Nu ska 4,9kg bort så vågen visar 80 exakt och sedan är det dags att ta ordentliga tag i muskelverksamheten i denna kropp!

Idag gick jag upp till Vårdcentralen igen, halsen är fortfarande inte bättre och jag blir galen rent ut sagt- det går liksom inte ens frammåt så jag ska dit 13:40 idag o ta nytt halsprov o se om det är några bakterier som hittat ut ur gömmena sedan sist. Under tiden går jag här hemma o planerar packningen o jag kan inte annat än o bli stolt när jag för första gången i mitt liv tänker packa ner (och använda!) träningskläderna!!! *hoppas halsen är bättre*

Prövade min bikini o mina nyaste shorts- JA LOUISE DU HAR LOVAT SOL- som båda var lite stora men inte oanvändbara. Shortsen var framförallt mycket snyggare på nu än när jag köpte dom o det gillar vi!

I eftermiddag blir det jobb 16-20:30 o i morgon ör jag ledig o skall göra naglarna fina igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0