Long time no See

Dags för uppdatering här kanske? Sedan jag skrev sist har vi hunnit flytta hem till mina föräldrar, firat att Veysel bott iSverige i ett år och som grädde på moset har jag jobbat o jobbat!




 Vi fick ta överFreddies rum hos mina föräldrar & målade hela rummet vitt o satte upp tapet som Förbo lämpligt nog lämnat kvar i lägenheten- tycker det blev riktigt bra, lite som ett hotellrum faktiskt. Nu ska vi endast söka 1a hands lägenheter o bo här tills vi får en- vi vägrar ta en till 2a hand o efter 5 månader behöva flytta igen! 

Idag är jag ledig o ligger nu o väntar på att Veysel skall vakna så han kan göra frukost som han lovade igår!

Ha en fin söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0