Matchning

Vilken perfekt söndag- sovmorgon efter natten från hell, långfrukost med min underbara man och shopping på Kungsmässan och Lager 157.

Köpte ett par matchande strumpor till den dress (första plagget) vi köpt på Hm...huur söta?

I övrigt? Jag tror inte jag uppdaterat om veckorna va? Hur som så har vi sprungit in i v27 och det är helt sjukt att om 3 v är det bara 10 veckor (+/-) kvar!!! 

66,4% har nu passerat och bebus väger ungefär 950g. Han mäts nu på samma sätt som vi mäts- från huvud till fot (tidigare huvud till rumpa) - och är ungefär 34cm.

Sparkarna börjar kännas rejält och ibland på kvällarna gör det ordentligt ont "neråt"- det känns nästan som tusen nålar "där nere". Ska prata med min bm o se vad det kan vara men "enligt Google" kan det vara att han kommer åt en nerv eller 3...Obehagligt till 1000 är det o det känns som när man kissar när man har urinvägsinfektion- x100!

I morgon vankas det jobb igen - det börjar ta emot i kroppen nu vill jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0