V29...

...förra inlägget hade LITE fel rubrik! 
Då var det v28, inte 38!!! 

Nu är vi dock inne i vecka 29- veckorna går verkligen undan tycker jag! Jag är fruktansvärt trött. Jämt och ständigt. Vilken tid på dygnet det än gäller. Vad jag än gör. Ibland är jag så trött att jag gråter här hemma...Jag är fruktansvärt trött på att vara trött!

 Natten till fredag sov jag 2,40...mest för att jag inte kan sova som jag vill, halvt på sidan halvt på mage. Jag kan inte heller sova på rygg då det inte är bekvämt, samt att någon där inne lever rövare om jag ligger platt på rygg. Bäst sover jag om jag sover på sidorna. Men då får jag förbannat ont i mina problematiska axlar och skuldror- på morgonen vaknar jag tillslut av att det sticker i armarna. 

Annars mår jag bra! Fick hem mitt foglossningbälte i måndags förra veckan och har använt alla långa dagar på jobbet- och OJ vilken skillnad! Det drar inte alls som det gjort innan. Känns fantastiskt! Jag har fått bort mina torsdags kvällar på jobbet tiden som återstår, jag fick lägga in semester och det känns jättebra att veta att jag bara jobbar 3 dagar ena veckan och 4 den andra. Så tacksam!

(Bebus är ca 37cm och väger ungefär 1,4 kg och just idag har vi 80 dagar kvar att fixa allting)

"Sparkas" där inne i magen sparkar inte lika "häftigt" innan. Det känns inte som "POFF" utan mer som tryck och knuffar. Magen når högt upp känns det som, det känns som han lägger sig med rumpan eller huvudet, hur vet man det egentligen?, mot revbenen ibland...(haha, precis när jag skrev detta så hoppade hela magen till av en riktig "POFF")

Nästa inlägg ska handla om vår barnvagn- ni kommer inte tro era ögon. Men jag kan säga en sak- SMOOTHBABY rekommenderas INTE!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0