Bebus rörelser?

I fredags inbillade jag mig att jag kände bebus på insidan magen. Precis nedanför naveln kändes det som nått jag aldrig känt förut. Inte som en rap på g, eller fis för den delen heller. Liknande men mer som en vibration eller kittlande känsla än gaser. Alla vet hur gaser känns, magen liksom möblerar om lite- men så var det inte.

I går på morgonen när jag låg o morna mig i sängen kände jag det igen. Exakt samma känsla som i fredags. Och i morse kom det tillbaks så nu är både jag och Veysel övertygade att det är bebus som ger sig till känna där inne. HEELT UNDERBART och jag ler från öra till öra när jag lägger handen på magen.

Idag är det 17 dagar kvar till rul- som vi längtar! 

Mammas lilla kråka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0