Redan bästa vänner!

Nyligen hemkommen från Ullared med mamma och lillebror. Finaste lillebror som precis när vi klev in på Ullared stannade mig och sa "här jag fick detta i julklapp av Ann, men jag vill att du tar det och köper något till bebus även om det är tidigt". Älskade fina lillebror. Redan farbror och nu ska du få bli morbror med ❤️ 

Mamma tyckte det var j o b b i g t att inte få handla. Jag sa tvärnej. Det är alldeles för tidigt! Jag köpte dock 1 påslakanset till vagnen - mest för att jag vet att det inte kommer finnas kvar senare i vår men också för att lillebror sagt åt mig att köpa något TILL bebus för presentkortet. Ska visa det nån dag. Köpte en liten vit filt också. 

Sen köpte jag nått som jag trodde jag skulle känna lite ångest över- men jag har användt den här i soffan nu och vi är redan bästa vänner. Jag tror dessutom att med mina smärtor i axlarna så kommer denna vara till stor hjälp i många lägen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0