Längtan

Idag har jag sån fruktansvärd längtan i kroppen. Klart man har längtat hela tiden men idag är det nästan jobbigt! 

Vi var iväg och köpte en bas till mammas och pappas bil också- hittade en på blocket för 120kr så vi tyckte att det var lika bra istället för att hålla på med säkerhetsbältet och grejer- det blir ju en hel del åkande i deras bil eftersom jag inte har körkort själv. Så när mamma är ledig är det ju deras bil vi tar till Kungsmässan osv...

Efteråt svängde vi inom Bäckebol och ärligt vill jag knappt titta på kläderna för jag känner mig typ ledsen över att handla till någon som inte är här ännu- jag känner att det är bättre att handla när jag fått träffa honom- när jag vet att allt gått bra och när jag vet att han kommit ut- idag känns det så himla avlägset. Så overkligt. 

Jag har längtat efter Veysel när han var i militären och vi inte visste när vi skulle få se varandra igen- idag har jag samma känsla i kroppen och nu när jag kom hem la jag mig bara i sängen och känner för att stanna här hela dagen...

...och så gå över tiden på det här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0