Höger hand, vänster hand...


...så där ja- bege händerna avklarade och stygnen tagna i höger igår. Vänstern avskalad och mer lätthanterlig än i den blåa klumpen- dessutom kan jag få på vilka jackor och tröjor jag vill.

I måndags ställde vi äntligen klockan på 06 och 07 kom taxin (mamma&pappa) för att åka mot Ullared. Vi köpte verkligen ALLT man kan behöva till en korvas- ett inlägg om det kommer senare! Hemma var vi vid 14 och efter 1 timma vid köksbordet med kaffekoppen så bestämde vi oss för att även avklara Ikea för införskaffning av badrumsskåp till alla blöjor osv, bokhylla och byrå till bebusens rum. 

I tisdags kom även mamma & pappa med sängen- sååå himla fint det kommer bli när det är klart- känns dock för tidigt att bädda allt då det känns som det kommer bli dammigt men allt är tvättat och vikt ner i lådorna. Sängen är den fantatisk och jag är mer än tacksam att dom köpte just den jag önskat- nått man absolut inte kan ta för givet! Tack mormor & morfar ❤️

Idag var vi på mvc och träffade bm förhoppningsvis för sista gången (hon går på sem idag) utan bebus och allt lät som det skulle. Hjärtslagen låg på 140/min, jag hade planat ut liiite på kurvan men absolut ingenting märkvärdigt. Bm tror dessutom att han kommer titta ut innan bf- och eftersom vi är klara med allt så kan jag säga
"DU ÄR MER ÄN VÄLKOMMEN UT"- mamma och pappa längtar ihjäl oss!!!

Sparkas där inne har ändrat på sina rörelsemönster, bytt dygnsrytm om man säger så...Först blev jag jätteorolig när han inte rörde sig som han gjorde innan, men nu känner jag han lika mycket igen-  fast på andra tider. Godkänt helt enkelt.

Nu ska jag fjäska för mormor om hon kan köra ner mig till Kungsmässan en snabbis- glömde ju köpa blommor till håret igår när vi var ute en sväng! 

På tal om att köra- förra fredagen fick bästaste finaste Veysel äntligen klarat sitt teoriprov och idag hämtade han ut sitt svenska körkort- stoltast i stan!

Ha en fin midsommar i morgon 💐

Kommentarer
Postat av: Maria kusin

Nu har ni snart er skatt i era armar. Så kul och mysigt.Grattis Veysel till körkortet. Så kul. Kram Maria

2015-06-22 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0