Allt och inget..

Ja här har det inte hänt mycket sedan sist. Jag har mått extremt illa och har bara fått behålla rostatbröd och frukt, när jag ätit annat så har det inte fått stanna i magen. Men nu när jag slutat med mina kära järntabletter så mår jag bättre på den punkten, men sämre med huvudvärken då...Som att välja mellan pest och kolera helt enkelt.

I torsdag gick vi in i v23!! Helt galet vad fort tiden går tycker jag. 
56,1% av graviditeten har nu passerat och bebus är ungefär 20cm mellan huvud och rumpa.

Så många runt omkring mig är gravida och ska ha snart, eller så har dom redan fått sina små älsklingar och den senaste veckan har jag börjat fundera mycket på förlossningen. Det är evigheter tills dess- i know- men jag kan inte låta bli att leka med tankarna. Är så klart nervös, rädd och samtidigt jätte jättespänd! Längtar så efter att få hålla i vår skatt, att få ta hand om honom och framförallt att få gosa med honom! Hoppas han blir en såndär riktigt mysskit och inte en bebus som sover bättre om han får ligga helt ostört utan att "man andas på honom".

Följer en del bloggar och det här inlägget fick mig att längta ännu mer efter att få börja mitt nya jobb!

http://sixmonthstobaby.se/2015/march/mitt-nya-jobb.html

Idag ska vi fira 30åringen i huset 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0