Syns på utsidan!

Oj vilka sammandragningar jag börjar få om kvällarna nu! Magen blir  som en liten boll längst ner på magen. Det gör absolut inte ont men det känns lite obehagligt- ungefär som vadkramper, utan smärtan då.

Idag ligger vi i soffan, jag blev ofrivilligt ledig idag då en läkartid kom upp från ingenstans senare i eftermiddag. Segt att tiden är mitt i mitt pass, men jaja. 

Nu på morgonen har prinsens sparkar börjat synas på utsidan! Inte just en fot ut i magen men när han sparkar så rör sig magen. Har legat i en kvart och försökt fånga det på film, men så fort jag tar fram kameran och börjar filma slutar han...Redan nu vägrar han vara med på bild ;)

I morgon är vi inne i v22!
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0