Tacksam

Igår var en riktigt lång dag! Blev väckt av jobbet och kunde inte somna om i sängen så jag gick upp och åt min craving jag köpte på fredagen- skinksallad på tekaka <3 La mig sedan på soffan och somnade på 2 röda och sov i 2 timmar!!! När jag vaknade hörde jag att Veysel också var vaken inne i sovrummet så masade mig dit o låg o morna oss med kulan en stund.

Vi kunde inte komma överens om vad vi skulle hitta på så vi hittade på absolut ingenting :) Efter frukost (för hans del, brunch för min) la jag mig i sängen igen och läste min nya bok som skatt köpte med sig hem när han var och tittade på fotboll i torsdags. Efter en stund kom Veysel och vi låg och pratade om livet i en evighet...

Efter mycket om och med fick jag med mig honom ut på promenad- en smärtsam sådan men så skön med luft!!! Hemma så öppnade jag diskmaskinen och insåg att jag diskat en ljuslykta som det vart stearin kvar i...all annan disk hade en hinna av äckel. Veysel sa åt mig att gå och lägga mig i badkaret för värken i ryggen och höfterna var så extrem- så han diskade allt för hand åt mig. Är inte det kärlek?


Guldfisken sparkar och har sig för fullt, har suttit i kassan 2 dagar och även då känner jag hur det puffar till- en helt ny upplevelse! Hemma har jag känt länge men just i en sån vanlig miljö som på jobbet känns speciellt :)

Höfterna & ryggen är inte att leka med- har tid hos bm 31/3 och tänkte vänta tills dess med att prata med henne. Då är det 25v-kontrollen och mamma ska få följa med och lyssna på hjärtat live. 

Nu mer vila i soffan och sen iväg för jobb :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0