V24

Äntligen torsdag! Älskar och hatar torsdagar- älskar dom för att guldfisken växer och är 1 vecka äldre. Hatar för att jag jobbar 15-22.

Bebus & vi är nu i v24- 118 dagar kvar till bf! 18 dagar sen räknar vi från 100! Helt sjukt. Vet att det är långt kvar men ändå...Han är ca 21cm lång och väger i slutet av veckan ungefär 665 gram- min lilla plutt! Han sparkar väldigt ojämnt, vissa dagar mer- vissa dagar mindre. Jag blir såklart jättenojjig de dagar han inte sparkar lika mycket men så snart jag nått punkten av mest orolighet så får jag en stor boff i magen...för att lugna mamma kanske? 

57,9% av graviditeten har nu passerat.

Solen skiner och det ser ut att vara vindstilla utanför fönstret. Jag ska hoppa in i duschen och sedan åka tidigare till jobbet, dels för att jag börjar 13:30 istället- och dels för att jag tänkte äta lunch där. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0