Första morsdagen!


Kan definitiv vänja mig vid att få paket en extra dag om året även om det såklart kommer bli 'roligare' när korvas är såpass stor att följa med pappa och välja. Blev ändå väldigt rörd över att min kära man ens tänkte tanken:)

Om ni undrar varför jag inte är här inne så ofta så är händerna värre än någonsin och ett ens ha telefonen framför mig på bordet är jobbigt nu för tiden.Surrandet har övergått i konstant svidande/brinnande i fingrarna och jag hinner inte ens somna om efter jag vaknat och skakat liv i fingrarna innan det börjar om igen.

Mailade både bm och läkaren i natt så jag hoppas få nån hjälp i veckan- har googlat runt som en dåre och hittat info om både kortison och operationer...Hoppas som sagt någon lyssnar- i natt satt jag tillochmed och kollade upp igångsättning och planerat kejsarsnitt så sjuk är smärtan i fingrarna !!!

Vi är inne på slutspurten nu- v34 (35 på torsdag) och i morgon måndag går jag på 100% sjukskrivning- då kanske jag kan vila lite mer när händerna gör som minst ont och på så vis samla ihop lite sömn- även om jag helst sover på nätterna!

Nu orkar inte händerna mer- och jag undrar om det ens är någon som läser?

Avslutar med bilder på världens bästa mamma- älskar dig till månen och tillbaka <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser:) men förstår att du inte kan skriva så mycket nu. Hoppas bm hittar någon hjälp åt dig imorgon. 😘

2015-05-31 @ 15:20:45
Postat av: Maria kusin

Hej Malin! Jag har hittat hit igen. Är ju en av få som inte har FB. Så kul att få följa dig lite. Tråkigt att du har så ont. Hoppas att du får sjukskrivning med 100%. Det är viktigt för att orka.
Sköt om dig och magen nu..
Och vilken man du har ;).. Blommor på morsan. Så fint.
Natti natti Kram Maria

2015-05-31 @ 23:51:28
Postat av: Maria kusin

Ha ha blommor på morsan . Ja på morsdag ska det givetvis vara. Min telefon stavar som den vill. Och nu ser jag att det kanske inte ens var blommor du fick. Ja ja. Fint gjort iallafall. Nu ska jag sova. Kl är mycket. Kram

2015-05-31 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0