Internet vaaaaaar!!!

Sitter på bästa och ÄLSKADE GoldenStar med full internet-teckning och tänkte slänga upp mina lägenhetsbilder utan vidare presentation- allt är inte 100% klart men ni som sett, eller kommer ihåg min gamla lägenhet kan förstå att jag nu bor i paradiset ;)...En takvåning med 2 balkonger, 2 sovrum, toalett och kombinerat kök/vardagsrum.

image descriptionimage description
Vardagsrum <-> kök

image description
Gästrum <-> vårt rum

image description
Badrum

Det är svårt att ta bilder på rum har jag märkt, speciellt med en iPhone- men ni får ett hum hur det ser ut iallafall...för att kolla in min gamla lägenhet så kan ni klicka här---http://semelvivis.blogg.se/2010/may/turkey.html

Nu skall jag göra lite bankärenden och sedan skall jag bege mig hemma för jag orkar INTE sitta här en hel kväll igen..no no!

Puss o love
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0